آدرس سابق «دغدغه های اخلاق و دین» / سید حسن اسلامی

آدرس جدید: HassanEslami.ir


سال‌ها است که با کتاب‌های روش تحقیق به زبان‌های فارسی، عربی، و انگلیسی سر و کله می‌زنم. سال گذشته دست به تحقیقی زدم با عنوان «جایگاه اخلاق پژوهش در کتاب‌های روش تحقیق به زبان فارسی» که در فصلنامه روش‌شناسی علوم انسانی (شماره 69) منتشر شد. در ادامه کار، دیدم بد نیست کتاب‌های روش تحقیق به زبان فارسی از منظری کلی‌تر بررسی و مسائل ساختاری و محتوایی آن‌ها نیز ارزیابی شود. مقاله حاضر حاصل این بررسی است که در آخرین شماره آینه پژوهش به تازگی منتشر شده است.


دریافت مقاله ابرهای تهی: فقر ساختار و محتوا در کتاب‌های روش تحقیق

  • پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ق.ظ
  • سید حسن اسلامی

نظرات  (۵)

کامنت دونی این پست خالی مونده. ظاهرا مورد توجه کسی واقع نشده. به نظر شما چرا اینطوره؟ ذیل این مقاله خالی ولی ذیل برخی پست های دیگر انباشت کامنت!
پاسخ:
خوب، سوال خوبی است و باید خود توضیح، یا کامنت نویسان بگویند. به هر حال همه متاع و کالای من ظاهرا خوش فروش نیستند. حالا علت چیست به همت شما و دوستان دیگر بستگی دارد
من فکر میکنم فکوس زیاد بر یک موضوع چنین تبعاتی داره. مشتری هایش از دست می روند.
درباره نظر دوم Mohammad: فکر می کنم ماجرا برعکس است.
هم خوانده شدن و کامنت دو چیز هستند، هم عوامل بسیاری زیادی در کامنت (و البته دیده شدن) مؤثرند.

باسلام.وقت بخیر.
جناب استاد عذر خواهی میکنم سوالم چندان ربطی به این مقاله ندارد، اگر لطف بفرمایید در رابطه با یک موضوعی برای مقاله ام راهنمایی می خواستم. عنوان مقاله" تأثیر گناه اولیه بر ارزش و جایگاه زن در اسلام و مسیحیت" 
نیاز به معرفی چند منبع مخصوصاً در بخش مسیحیت دارم به این خاطر مزاحم جنابعالی شدم اگر لطف بفرمایید بنده رو راهنمایی بفرمایید متشکر میشوم.
 
پاسخ:
با درود به شما،
متاسفانه این بحث در حوزه تخصص من نیست. میتوانید با استادان رشته ادیان ابراهیمی دانشگاه ادیان مکاتبه کنید.
ایامتان به کام باشد
  • حسین علی اکبر
  • به نام خداوندی که از بین انبوه صفاتش، خود را با دو صفت می آغازد: بخشنده و مهربان!!

    با سلام خدمت دوستان عزیز و استاد ارجمند

    استاد! لطفا بهترین کتاب روش تحقیق در علوم انسانی(خاصه فلسفه) را معرفی کنید؟ البته اگر هست!

    پاسخ:
    درود به شما،
    گشتم نبود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی